جاروبرقی گوسونیک مدل GSV-2300

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:GOSONIC
مدل کالا: GSV-2300

بررسی اجمالی

جاروبرقی گوسونیک مدل GSV-2300  نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار ...
+

جاروبرقی گوسونیک مدل GSV-2300 

نظافت منزل یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم های خانه دار می باشد و همواره به دنبال وسایل و ابزاری هستند که این امر را برای آن ها ساده تر کرده و در عین حال منزلی تمیز تر از همیشه داشته باشند. جاروبرقی یکی از این ابزار است که با اختراع آن کار جارو کشیدن دستی را سهل و آسان کرد. جاروبرقی ها در برند ها و انواع مختلف با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات گوسونیک به شما جاروبرقی گوسونیک مدل GSV-2300 را معرفی می کند.

جاروبرقی گوسونیک مدل GSV-2300 با توان مصرفی 2200 وات یکی دیگر از جاروبرقی های برند گوسونیک با طراحی زیبا میباشد. این جاروبرقی دارای فیلتر هپا با فن آوری ضد حساسیت و ضد آلرژی است که امکان تمیز کردن محیط را بدون کوچک ترین گرد و خاک فراهم می کند. کیسه جمع آوری گرد و غبار جارو با گنجایش 3 لیتر حجم قابل قبولی را در اختیار شما قرار میدهد. جنس بدنه دستگاه پلاستیکی و لوله تلسکوپی قابل تنظیم جاروبرقی از جنس فلزی است.

جاروبرقی گوسونیک مجهز نمایشگر LED و سیستم کنترل سرعت و کنترل دستی میزان مکش میباشد و همچنین دارای سری های متفاوت برای نظافت مکان های مختلف است.

این جاروبرقی با سیم بلند حدود 5 متر، امکان نظافت شعاع 8 متر را در اختیار شما قرار میدهد.

مشخصات فنی
طول سیم 5 متر
فیلتر HEPA دارد
لوله تلسکوپی دارد
نمایشگر LED
توان مصرفی 2200 وات
جنس بدنه پلاستیکی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.