رادیو چندکاره وود مدل 1800

350,000 تومان
موجودی: در انبار
مدل کالا: WOOD 1800

بررسی اجمالی

در دنیای مدرن امروزی، داشتن وسایل و لوازم قدیمی حس خوب و خاطرات قدیمی را در دل آدمی زنده نگه میدارد. وسایلی چون رادیو، گرامافون و ... جای خود را به تکنولوژی جدید تر داده اند. امروزه این وسایل را میتوان کمی حرفه ای از قبل تهیه نمود و این حس نوستالژی ر...
+

در دنیای مدرن امروزی، داشتن وسایل و لوازم قدیمی حس خوب و خاطرات قدیمی را در دل آدمی زنده نگه میدارد. وسایلی چون رادیو، گرامافون و ... جای خود را به تکنولوژی جدید تر داده اند. امروزه این وسایل را میتوان کمی حرفه ای از قبل تهیه نمود و این حس نوستالژی را حفظ کرد.

رادیو چندکاره وود مدل 1800 یکی از مدل های رادیو با کارایی و قابلیت های متنوع است. این رادیو بر خلاف ظاهر کلاسیک خود، دارای عملکرد پخش فایل های صوتی MP3، همچنین سیستم رادیو  با 3 موج AM/FM/SW، درگاه USB، کابل انتقال صدا AUX، درگاه کارت حافظه SD/TF و قابلیت پخش از طریق بلوتوث همراه ریموت کنترل میباشد که تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

این رادیو چندکاره توسط دستگیره و سه منبع تغذیه تعبیه شده قابل حمل بوده و مناسب برای پکنیک و مسافرت است. همچنین قابل اتصال به برقی شهری 220 ولت و قرارگیری 4 باتری میباشد که در صورت اتمام شارژ به راحتی میتوانید دستگاه را شارژ نمایید.

بر روی بدنه رادیو پنل کنترلی و ولوم چرخشی به همراه چراغ های LED قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی انواع رادیو میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 18 * 27 * 13 سانتیمتر
مشخصات فنی
ریموت کنترل دارد
قابلیت عملکرد پخش فایل های صوتی MP3 / سیستم رادیو با 3 موج AM/FM/SW / درگاه USB / کابل انتقال صدا AUX / درگاه کارت حافظه SD/TF / قابلیت پخش از طریق بلوتوث همراه ریموت کنترل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.