رادیوگرام 5 کاره والتر مدل 5028

رادیوگرام 5 کاره والتر مدل 5028

0 تومان
موجودی: ناموجود
مدل کالا: Walther 5028

بررسی اجمالی

در دنیای مدرن امروزی، داشتن وسایل و لوازم قدیمی حس خوب و خاطرات قدیمی را در دل آدمی زنده نگه میدارد. وسایلی چون رادیو، گرامافون و ... جای خود را به تکنولوژی جدید تر داده اند. امروزه این وسایل را میتوان کمی حرفه ای از قبل تهیه نمود و این حس نوستالژی ر...
+

در دنیای مدرن امروزی، داشتن وسایل و لوازم قدیمی حس خوب و خاطرات قدیمی را در دل آدمی زنده نگه میدارد. وسایلی چون رادیو، گرامافون و ... جای خود را به تکنولوژی جدید تر داده اند. امروزه این وسایل را میتوان کمی حرفه ای از قبل تهیه نمود و این حس نوستالژی را حفظ کرد.

رادیوگرام 5 کاره والتر مدل 5028 یکی از محصولات برند با کیفیت والتر با کارایی و قابلیت های متنوع است. این رادیوگرام از جنس بدنه چوب راش میباشد و بر خلاف ظاهر کلاسیک خود، دارای سیستم رادیو AM/FM، درگاه USB، دستگاه پخش CD/MP3، قابلیت پخش از طریق بلوتوث، قابلیت ضبط موزیک روی فلش مموری USB به همراه ریموت کنترل میباشد که تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد. این دستگاه دارای ارتفاع 28 سانتیمتر و طول 45 سانتیمتر است.

تمامی محصولات والتر دارای گارانتی طلایی 2 ساله شرکت والتر میباشند همچنین فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات والتر است.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع 28 سانتیمتر / طول 45 سانتیمتر
مشخصات فنی
قابلیت دارای سیستم رادیو AM/FM / درگاه USB / دستگاه پخشCD MP3/ قابلیت پخش از طریق بلوتوث/ قابلیت ضبط موزیک روی فلش مموری USB / به همراه ریموت کنترل
گارانتی 2 ساله شرکت والتر
جنس چوب راش

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.