رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن کد 21344

رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن کد 21344

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:KUHN RIKON
مدل کالا: 21344

بررسی اجمالی

رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن کد 21344 خرد کردن و رنده کردن سبزیجات و برش دادن مواد غذایی برای تهیه غذا و سالاد معمولا برای خانم ها کاری سخت و خسته کننده است و از طرفی هم کار کردن با چاقو های تیز خطرات زیادی دارد و استفاده از رنده های دستی هم به دست...
+

رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن کد 21344

خرد کردن و رنده کردن سبزیجات و برش دادن مواد غذایی برای تهیه غذا و سالاد معمولا برای خانم ها کاری سخت و خسته کننده است و از طرفی هم کار کردن با چاقو های تیز خطرات زیادی دارد و استفاده از رنده های دستی هم به دست و گردن فشار زیادی وارد میکند. برای راحتی خانم ها در انجام این کارها رنده ها وارد بازار شدند. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات کن ریکن، رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن کد 21344 را به شما پیشنهاد میدهد.

رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن کد 21344 ساخت کشور چین تحت لیسانس سوییس و یک ابزار فوق العاده کاربردی برای مصارف روزانه میباشد. این رنده با 2 تیغه دو لبه مختلف از جنس فولاد ضد زنگ و بسیار تیز برای رنده کردن، خلال کردن و ورقه کردن انواع میوه و سبزیجات از قبیل: سیب زمینی، کدو، خیار، هویج، لیمو، سیب، فلفل و ... مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از یک نگهدارنده میوه و سبزیجات به راحتی و بدون آسیب رساندن به دست میتوانید عمل خرد کردن و رنده کردن را انجام دهید. رنده طرح گوجه فرنگی کن ریکن دارای پایه های ضد لغزش است و از سر خوردن و لغزیدن رنده هنگام کار جلوگیری میکند. همچنین یک غلاف محافظ برای نگهداری تیغه رنده بر روی رنده ها قرار دارد.

مشخصات کلی
ابعاد 31 * 26 * 6 سانتیمتر
کشور سازنده سوئیس

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.