ساعت دیواری پاندولی والتر مدل 7761

0 تومان
موجودی: موجود
مدل کالا: Walther 7761

بررسی اجمالی

ساعت دیواری پاندولی والتر مدل 7761 ساعت یکی از لوازم ضروری است که زینت بخش خانه و محل کار شماست که علاوه بر نمایش زمان، جنبه زیبایی و دکوری هم دارد. پس متناسب به دکوراسیون و شرایط، ساعتی باید انتخاب شود که اندازه، کاربرد و کیفیت مناسبی داشته باشد....
+

ساعت دیواری پاندولی والتر مدل 7761

ساعت یکی از لوازم ضروری است که زینت بخش خانه و محل کار شماست که علاوه بر نمایش زمان، جنبه زیبایی و دکوری هم دارد. پس متناسب به دکوراسیون و شرایط، ساعتی باید انتخاب شود که اندازه، کاربرد و کیفیت مناسبی داشته باشد. ساعت های دیواری در ابعاد و جنس های متفاوتی در بازار هستند که بسته به نوع نیاز کلاسیک یا مدرن انتخاب میشوند. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی ساعت دیواری والتر میباشد.

ساعت دیواری پاندولی والتر مدل 7761 یکی از مدل های ساعت دیواری مدل صندوقی با پاندول و طراحی زیبا با صفحه ای گرد به ارتفاع 68 سانتیمتر، عرض 26 سانتیمتر است که به رنگ قهوه ای تیره  و از جنس چوب راش طراحی شده، صفحه ساعت سفید و رنگ پاندول و قاب صفحه ساعت طلایی میباشد که با اعداد انگلیسی به رنگ مشکی، زیبایی آن را دو چندان کرده است. ساعت والتر 7761 دارای 4 نوع زنگ میباشد با قابلیت کنترل صدای زنگ که از ساعت 11 تا 6 صبح این زنگ نواخته نمیشود. تنظیم ساعت و تعویض باطری به راحتی از داخل صندوق امکان پذیر است. تمامی ساعت های دیواری والتر، شامل گارانتی 2 ساله والتر میشود.

 

مشخصات کلی
ابعاد 68 * 26 * 11.5 سانتیمتر
مشخصات فنی
قابلیت دارای زنگ و تنظیم میزان صدا
نوع موتور سیکو ژاپن
گارانتی 2 ساله والتر
جنس چوب راش

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.