سالادساز عرشیا مدل SL110-2169

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: SL110-2169

بررسی اجمالی

امروزه خوردن سالاد طرفداران زیادی پیدا کرده است چون اغلب تمایل به لاغری و متناسب شدن اندام خود دارند. به همین دلیل برای تهیه سالاد، نیاز به یک دستگاه کاربردی جهت خرد کردن، برش دادن، رنده و ورقه کردن مواد اولیه سالاد دارید. سالاد ساز ها معمولا با نام ...
+

امروزه خوردن سالاد طرفداران زیادی پیدا کرده است چون اغلب تمایل به لاغری و متناسب شدن اندام خود دارند. به همین دلیل برای تهیه سالاد، نیاز به یک دستگاه کاربردی جهت خرد کردن، برش دادن، رنده و ورقه کردن مواد اولیه سالاد دارید. سالاد ساز ها معمولا با نام رنده برقی هم در بازار موجود هستند که شما میتوانید با توجه به نیازتان آنها را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا برای رفاه شما عزیزان انواع مختلف سالاد ساز را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب و خدماتی نو ارائه کرده است. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا، سالادساز عرشیا مدل ES110-2169 را به شما پیشنهاد میکند.

سالادساز عرشیا مدل SL110-2169 دستگاهی کاربردی و چند کاره با توان مصرفی 350 وات، مناسب برای تهیه سالاد و خرد کردن و برش دادن انواع سبزیجات است. این رنده برقی دارای 5 تیغه متفاوت برای خرد کردن، تکه تکه کردن و برش دادن انواع گوشت، سبزیجات و پنیر و… میباشد.

تیغه های به کار رفته در این سالادساز از استیل ضد زنگ بسیار تیز و برنده میباشد. تمامی قطعات دستگاه به راحتی از هم جدا میشوند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. دهانه ورودی سالادساز با سایز یزرگ XL به راحتی انواع مواد غذایی را وارد دستگاه میکند. سالادساز عرشیا دارای قفل ایمنی میباشد.

تمامی محصولات عرشیا دارای گارانتی عرشیا سرویس میباشند.

مشخصات کلی
ابعاد 69.8 * 47 * 35 سانتیمتر
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تعداد تیغه 5 تیغه
جنس تیغه استیل ضد زنگ
گارانتی دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.