ساندویچ ساز 3 کاره عرشیا مدل SM133-2267

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: SM133-2267

بررسی اجمالی

با توجه به این که امروزه خانم های شاغل زمان کمتری برای آشپزی دارند در نتیجه به دنبال ابزار و لوازمی هستند که به صرفه جویی در زمان آن ها کمک کند. ساندویچ ساز یکی از این لوازم است که به کمک آن ها می آید. به وسیله ساندویچ ساز می توان غذاهای سالم و راحت ...
+

با توجه به این که امروزه خانم های شاغل زمان کمتری برای آشپزی دارند در نتیجه به دنبال ابزار و لوازمی هستند که به صرفه جویی در زمان آن ها کمک کند. ساندویچ ساز یکی از این لوازم است که به کمک آن ها می آید. به وسیله ساندویچ ساز می توان غذاهای سالم و راحت را در کمترین زمان ممکن تهیه کرد. ساندویچ سازها در ابعاد، ظرفیت و کیفیت های متفاوت در بازار موجود است.

اگر شما علاقه به خوردن ساندویچ و یا یک میان وعده خوشمزه دارید، لازم نیست انواع مختلف دستگاه های پخت و پز مانند ساندویچ ساز، وافل ساز و ... را در کابینت های آشپزخانه خود پر کنید. عرشیا یک دستگاه ساندویچ ساز 3 کاره به شما معرفی میکند که میتوانید علاوه بر تهیه ساندویچ های خانگی، از آن به عنوان دستگاه گریل و وافل ساز هم استفاده نمایید.

ساندویچ ساز 3 کاره عرشیا مدل SM133-2267، از محصولات کاربردی و با کیفیت برند عرشیا ساخت کشور چین میباشد که با توان مصرفی قدرتمند 750 وات و با دارا بودن 3 صفحه نچسب مجزا و قابل جدا شدن و شستشو، یک ساندویچ خوشمزه و یا شیرینی وافلی و یا گوشت، مرغ و ماهی گریل شده خانگی را برای شما تهیه کند. این ساندویچ ساز چند کاره، 2 خانه مربعی برای تهیه ساندویچ دارد که میتواند 4 اسنک مثلثی را آماده کند. 

از دیگر ویژگی های ساندویچ ساز عرشیا مدل 2267 میتوان به قفل ایمنی، نشانگر دستگاه و قابلیت تنظیم ترموستات اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و تمامی محصولات این برند دارای گارانتی عرشیا سرویس هستند.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تعداد خانه 2 خانه
جنس صفحات نچسب
قابلیت ساندویچ ساز / گریل / وافل ساز
قفل ایمنی دارد
گارانتی دارد
توان مصرفی 750 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.