ست 4 تایی لیوان بلند کریستال ناخمن مدل هایلند کد 97784

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 97784 Highland

بررسی اجمالی

ست لیوان کریستال یکی دیگر از ظروف کریستال مصرفی است که به همراه پارچ ست میگردد. ظروف کریستال از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف ب...
+

ست لیوان کریستال یکی دیگر از ظروف کریستال مصرفی است که به همراه پارچ ست میگردد. ظروف کریستال از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا و ظرافت محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.

 

ست 4 تایی لیوان بلند کریستال ناخمن مدل هایلند در 4 طرح مختلف از مدل های پر طرفدار کریستال با ظاهری شکیل، زیبا و شفافیت در ساخت، چشمگیر و انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. طراحی هایلند با درخشش خیره کننده و بدون سرب مناسب مجالس و مهمانی های شماست. لیوان بلند کریستال ناخمن مدل هایلند کد 97784، به تعداد چهار عدد در هر جعبه و هر لیوان دارای گنجایش 445 میلی لیتر و ابعاد به صورت ارتفاع 15 سانتیمتر و قطر 7.7 سانتیمتر است. برای داشتن یک پذیرایی بی نظیر میتوانید ست کامل از مدل هایلند Highland را از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا خریداری نمایید.

 

 

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع : 15 سانتیمتر / قطر : 7.7 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
گنجایش 445 میلی لیتر
تعداد 4 عدد در مدل های مختلف
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.