ست بشقاب کریستال ناخمن مدل گلدن استارز سبز طلایی کد 99658

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 99658 Golden Stars

بررسی اجمالی

ست بشقاب کریستال ناخمن مدل گلدن استارز سبز طلایی کد 99658 ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتوان در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظر...
+

ست بشقاب کریستال ناخمن مدل گلدن استارز سبز طلایی کد 99658

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتوان در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.

 

ست بشقاب کریستال ناخمن مدل گلدن استارز سبز طلایی کد 99658 ساخت کشور آلمان با طراحی منحصر به فرد و شکیل، انتخاب شیک پسندان و افرادی با سلیقه ی خاص است. این بشقاب از کریستال بدون سرب بوده و مناسب برای مجالس و مهمانی ها میباشد. جعبه های این محصول شامل شش عدد بشقاب و ابعاد هر کدام به قطر 32 سانتیمتر است. 

مشخصات کلی
ابعاد 32 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
جنس بدنه کریستال بدون سرب
تعداد 6 عدد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.