ست قهوه جوش کرکماز مدل گلدیا 1234

ست قهوه جوش کرکماز مدل گلدیا 1234

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:KORKMAZ
مدل کالا: Goldia 1234

بررسی اجمالی

ست قهوه جوش کرکماز مدل گلدیا 1234 قهوه نوشیدن رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می دهند. امروزه تهیه قهوه اغلب به ...
+

ست قهوه جوش کرکماز مدل گلدیا 1234

قهوه نوشیدن رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می دهند. امروزه تهیه قهوه اغلب به وسیله دستگاه های قهوه جوش انجام می شود اما هستند افرادی که ترجیح می دهند قهوه را به صورت سنتی تهیه کرده و استفاده از قهوه جوش های دستی را به هر دستگاه دیگری ترجیح می دهند. 

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما ست قهوه جوش کرکماز مدل گلدیا 1234 را معرفی می کنیم.

این ست شامل سه عدد قهوه جوش در ظرفیت های 2 فنجان، 3 فنجان و 4 فنجان قهوه می باشد. جنس بدنه این قهوه جوش از استیل ضد زنگ می باشد و سطح بیرونی آن جلا و شفافیت بسیار زیبایی دارد. دستگیره ها نیز از جنس استیل می باشند.

محصولات کرکماز ساخت کشور ترکیه می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش کرکماز در ایران توسط شرکت برلیان چابهار ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است و شامل 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده ترکیه
مشخصات فنی
ظرفیت 2، 3 و 4 فنجان
جنس استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.