ست لیوان بلند کریستال ناخمن مدل شوفا کد 98152

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 98152 Shu Fa

بررسی اجمالی

ست لیوان بلند کریستال ناخمن مدل شوفا کد 98152 ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای ...
+

ست لیوان بلند کریستال ناخمن مدل شوفا کد 98152

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.


ست لیوان بلند کریستال ناخمن مدل شوفا کد 98152 از مدل شوفا Shu Fa با طراحی خاص و منحصر به فرد با ظاهری شکیل، همچنین درخشندگی و شفافیت در ساخت، انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. ناخمن آلمان از جنس کریستال بدون سرب و برای موارد پذیرایی و مصرفی به راحتی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. لیوان کریستال شوفا ناخمن دارای قطر 6 سانتیمتر و ارتفاع 14.5 سانتیمتر و ظرفیت 632 میلی لیتر است. هر جعبه شامل 6 عدد لیوان میباشد. برای داشتن یک پذیرایی بی نظیر میتوانید ست کامل از مدل شوفا را از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا خریداری نمایید.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع : 14.5 سانتیمتر / قطر : 6 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
گنجایش 632 میلی لیتر
تعداد 6 عدد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.