ست پیش دستی 23 سانتی متری کریستال ناخمن مدل اسفیر کد 93905

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: sphere 93905

بررسی اجمالی

ست پیش دستی 23 سانتی متری کریستال ناخمن مدل اسفیر کد 93905 ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ...
+

ست پیش دستی 23 سانتی متری کریستال ناخمن مدل اسفیر کد 93905

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود.

ست پیش دستی 23 سانتی متری کریستال ناخمن مدل اسفیر کد 93905 از مدل های پر طرفدار کریستال با ظاهری شکیل، زیبا و شفافیت در ساخت، چشمگیر و انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. طراحی اسفیر به شکل حباب های زیبا و با درخشش خیره کننده و بدون سرب مناسب مجالس و مهمانی های شماست. پیش دستی اسفیر کریستال ناخمن به قطر 23 سانتیمتر و ارتفاع 1.8 سانتیمتر و به تعداد 12 عدد در هر دست موجود میباشد. با خرید سرویس اسفیر Sphere پذیرایی بی نظیری داشته باشید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 1.8 * 23 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد
تعداد 12 عدد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.