ست پیش دستی میوه 20 سانتیمتری ناخمن مدل اریون کد 96639

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 96639 Orion

بررسی اجمالی

ست پیش دستی میوه 20 سانتیمتری ناخمن مدل اریون کد 96639  ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرا...
+

ست پیش دستی میوه 20 سانتیمتری ناخمن مدل اریون کد 96639 

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش کریستال ناخمن اصل آلمان است.

 

ست پیش دستی میوه 20 سانتیمتری ناخمن مدل اریون کد 96639 از دیگر مدل های کریستال برند ناخمن آلمان با طراحی زیبا و شکیل مناسب برای مجالس و مهمانی ها میباشد. مدل اریون با طراحی لوزی شکل و شفافیت در ساخت، چشمگیر و انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. این ست پیش دستی میوه به صورت دستی شش عددی به فروش میرسد که میتوان برای ست کردن آنها به تعداد مورد نیاز خریداری کنید. پیش دستی میوه کریستال ناخمن دارای قطر 20 و ارتفاع 2 سانتیمتر است.

مشخصات کلی
ابعاد 2 * 20 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد
تعداد شش عدد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.