ست کارد و پنیر با جای کارد صبحانه ی بامبوم مدل Gravyer B2069

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:bambum
مدل کالا: Gravyer B2069

بررسی اجمالی

بامبوم یکی از برگترین تولید کننده های انواع ابزار و ظروف آشپزخانه چوبی است. تمام محصولات بامبوم از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است و با انواع سلایق ست می شود.  یکی از جالب ترین و کاربردی ترین محصولات این برند، ست کارد و پنیر با جای کارد صبحانه ی ...
+

بامبوم یکی از برگترین تولید کننده های انواع ابزار و ظروف آشپزخانه چوبی است. تمام محصولات بامبوم از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است و با انواع سلایق ست می شود. 

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین محصولات این برند، ست کارد و پنیر با جای کارد صبحانه ی بامبوم مدل Gravyer B2069 که مختص سرو پنیر و یا کره در هنگام صبحانه است.

طراحی این محصول بسیار جالب و شیک است و جنس بدنه ی آن که از چوب است زیبایی آن را دو چندان کرده است به گونه ای که در برند های دیگر شاهد همچین محصولی نیستید.

این محصول شامل یک جعبه ی چوبی کوچک است که دارای یک قسمت کشویی کوچک برای کارد های سرویس است میباشد و میتوان کارد ها را در این قسمت قرار داد.

این ست شامل 2 عدد کارد سرو پنیر، 1 عدد چنگال سرو و 1 عدد کاردک برای برش زدن پنیر و یک پایه که میتوان به عنوان سینی سرو از آن استفاده کرد، میباشد.

سیتی کالا نمایندگی محصولات بامبوم (bambum) ترکیه میباشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده ترکیه
مشخصات فنی
اقلام 2 عدد کارد سرو پنیر، 1 عدد چنگال سرو و 1 عدد کاردک برای برش زدن پنیر و یک پایه که میتوان به عنوان سینی سرو از آن استفاده کرد.
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی ندارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.