ست کاسه 15 سانتیمتر کریستال ناخمن مدل بوسانوا مدل 78536

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: 78536 Bossa Nova

بررسی اجمالی

ست کاسه 15 سانتیمتر کریستال ناخمن مدل بوسانوا مدل 78536 ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرا...
+

ست کاسه 15 سانتیمتر کریستال ناخمن مدل بوسانوا مدل 78536

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند.

کاسه 15 سانتیمتر کریستال ناخمن مدل بوسانوا، از مدل های پر طرفدار کریستال با ظاهری شکیل، زیبا و شفافیت در ساخت، چشمگیر و انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. طراحی بوسانوا به شکل بافت و با درخشش خیره کننده و بدون سرب مناسب مجالس و مهمانی های شماست. ست کاسه 15 سانتیمتر کریستال ناخمن مدل بوسانوا مدل 78536، به تعداد شش عدد در هر جعبه و هر کاسه دارای ابعاد ارتفاع 5.5 سانتیمتر و قطر 15.5 سانتیمتر است. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال ناخمن آلمان میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 15.5 * 5.5 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد 6 عدد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.