سرخ کن بدون روغن راسل هابز کد 20810

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Purifry 20810

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود.

با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و صنعت روز به روز شاهد لوازم خانگی پیشرفته و جدیدتر در این صنعت هستیم. از جمله این وسایل می توان به سرخ کن ها اشاره کرد. سرخ کن ها کمک بسیاری به خانم های خانه دار در جهت صرفه جویی در زمان می کند. با استفاده از سرخ کن ها دیگر نگران پیچیدن بوی مواد غذایی از جمله پیاز، بادمجان و غیره نباشید. سرخ کن ها با توجه به نیاز شما در انواع و اقسام متفاوتی در بازار موجود است.

سرخ کن بدون روغن راسل هابز کد 20810، یک دستگاه برای تهیه ی غذاهای خوشمزه و سالم برای شما...

سرخ کن راسل هابز با تکنولوژی هوشمندانه، روش پخت و پز با جریان هوا را در نظر گرفته است. این سرخ کن بدون استفاده از روغن انواع غذاها را ترد و سرخ میکند. در این دستگاه به دلیل پخت بدون روغن، بوی ناشی از غذاهای سرخ شده را نخواهید داشت.

سبد سرخ کن به حالت کشویی و ظرفیت 2 لیتر امکان پخت انواع سبزیجات، گوشت، ماهی، سیب زمینی و ... یا به طور همزمان سرخ کردن دو ماده غذایی را دارد.

بر روی بدنه دستگاه دو ولوم چرخشی برای تنظیم زمان و دما متناسب با مواد غذایی وجود دارد که دما را تا 200 درجه سانتی گراد میتوانید تغییر دهید. این دستگاه مجهز به تایمر 60 دقیقه ای میباشد که به صورت خودکار سرخ کن را خاموش میکند.

از دیگر ویژگی های سرخ کن راسل هابز مدل PURIFRY میتوان به شستشوی سبد در ماشین ظرفشویی، دستگیره های عایق حرارت و پایه های ضد لغزش هنگام کار را میتوان نام برد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
تایمر دارد
گارانتی 2 ساله
توان مصرفی 1230 وات
ظرفیت مخزن 2 لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.