سرخ کن بدون روغن مک استایلر مدل MC-1600

سرخ کن بدون روغن مک استایلر مدل MC-1600

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مک استایلر
مدل کالا: MC-1600

بررسی اجمالی

سرخ کن بدون روغن مک استایلر مدل MC-1600 با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و صنعت روز به روز شاهد لوازم خانگی پیشرفته و جدیدتر در این صنعت هستیم. از جمله این وسایل می توان به سرخ کن ها اشاره کرد. سرخ کن ها کمک بسیاری به خانم های خانه دار جهت صرفه جویی در ...
+

سرخ کن بدون روغن مک استایلر مدل MC-1600

با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و صنعت روز به روز شاهد لوازم خانگی پیشرفته و جدیدتر در این صنعت هستیم. از جمله این وسایل می توان به سرخ کن ها اشاره کرد. سرخ کن ها کمک بسیاری به خانم های خانه دار جهت صرفه جویی در زمان می کند. با استفاده از سرخ کن ها دیگر نگران پیچیدن بوی مواد غذایی از جمله پیاز، بادمجان و غیره نباشید. سرخ کن ها با توجه به نیاز شما در انواع و اقسام متفاوتی در بازار موجود است. یکی از جدید ترین سرخ کن های موجود در بازار سرخ کن های بدون روغن هستند که با استفاده از جریان هوا فرآیند سرخ کردن مواد غذایی را انجام می دهد که با استفاده از این فناوری تا 80 درصد چربی کمتری برای غذا استفاده می شود.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما سرخ کن بدون روغن مک استایلر مدل MC-1600 می باشد.

این سرخ کن دارای فناوری AirFreyr می باشد که جریان هوای سریع گرم را به لایه های درونی ماده غذایی می فرستد و باعث پخت آن می شود. در این فناوری احتیاجی به استفاده از روغن نیست و شما می توانید با استفاده از تنها 1 قاشق روغن غذای خود را سرخ کنید و تا 80 درصد چربی کمتری به غذای خود وارد کنید. این سرخ با طراحی کوچک خود بسیار مناسب برای آشپزخانه های کوچک می باشد. سرخ کن مجهز به فیلتر هوا جهت جلوگیری از خروج بوی غذا می باشد.  

با استفاده از این سرخ کن می توانید انواع مختلفی از مواد غذایی از قبیل سیب زمینی، ناگت، گوشت، مرغ و غیره سرخ کنید. دو ولوم چرخشی تعبیه شده بر روی دستگاه جهت تنظیم دما و حرارت می باشد. این سرخ کن همچنین قابلیت پخت کیک فنجانی و قالبی را دارد. 

محصولات مک استایلر دارای 2 سال گارانتی می باشد و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات مک استایلر است. 

مشخصات فنی
تنظیم حرارت دارد
جنس ظرف سبد سرخ کردنی نچسب
چراغ LED دارد
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.