سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117

سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:مک استایلر
مدل کالا: MC-1117

بررسی اجمالی

سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117 سرویس قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از سرویس های قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت...
+

سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117

سرویس قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از سرویس های قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. این روزها قابلمه های چدن بسیار پر طرفدار هستند، این قابلمه با سه مدل پوشش وارد بازار می شوند. پوشش تفلون، سرامیک و گرانیت. پوشش سرامیک از مواد نفتی غیر معدنی تشکیل شده است و مقاومت بیشتری نسبت به تفلون در برابر خش خوردگی و سایش دارد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات دلمونتی، سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117 را به شما پیشنهاد میدهد.

سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117 یکی از مدل های سرویس قابلمه با کیفیت و دوام بالا از جنس چدن میباشد . این سرویس قابلمه با درب شیشه ای اجازه مشاهده  مراحل پخت را به شما میدهد و دارای محفظه خروج بخار است که از سر رفتن مایعات درون قابلمه جلوگیری میکند. شستشوی آسان و انتقال سریع حرارت با مصرف انرژی کم و قابل استفاده بر روی انواع اجاق گازهای معمولی و الکتریکی از دیگر ویژگی های سرویس قابلمه مک استایلر(mac styler) میباشد.

سرویس قابلمه 17 پارچه چدن گرانیت مک استایلر مدل MC-1117 شامل : 3 قابلمه به سایز 20 - 24 - 28 - 32 سانتیمتر، یک تابه 28 سانتیمتری، سرویس کفگیر و ملاقه میباشد.

 

مشخصات فنی
اقلام دارای قابلمه با سایزهای 20 ،24،28،32، دارای تابه با سایز 28، دارای سرویس کفگیر و ملاقه 7 پارچه
تعداد 17 پارچه
جنس بدنه : چدن - گرانیت / درب: شیشه ای

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.