سرویس قابلمه 7 پارچه برندس مدل Alu Specials Smart کد 013201

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:برندس
مدل کالا: 013201

بررسی اجمالی

سرویس قابلمه 7 پارچه برندس مدل Alu Specials Smart کد 013201 سرویس قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از سرویس های قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته...
+

سرویس قابلمه 7 پارچه برندس مدل Alu Specials Smart کد 013201

سرویس قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از سرویس های قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. این قابلمه ها با سه مدل پوشش وارد بازار می شوند. پوشش تفلون، سرامیک و گرانیت. پوشش سرامیک از مواد نفتی غیر معدنی تشکیل شده است و مقاومت بیشتری نسبت به تفلون در برابر خش خوردگی و سایش دارد. 

سرویس قابلمه 7 پارچه برندس مدل Alu Specials Smart کد 013201 دارای پوشش سرامیک پیشرفته، بسیار مقاوم در برابر خط و خش و حرارت تا 400 در جه سانتی گراد است و 100 درصد عاری از مواد سمی میباشد. کفه ی این سرویس از جنس فولاد با ضخامت 4 میلی متر، دارای طول عمر بالا است و حرارت را به طور یکنواخت پخش میکند. همچنین دسته ی سرویس قابلمه برندس از جنس پلاستیک، آرگونومیک و راحت طراحی شده و قابلیت تحمل حرارت تا 160 درجه سانتی گراد را دارد.

برای مشاهده محتویات درون سرویس، درب قابلمه ها شیشه ای با لبه ی استیل در نظر گرفته شده است و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

سرویس قابلمه 7 پارچه برندس مدل Alu Specials Smart کد 013201 شامل : سه قابلمه دو دسته با درب شیشه ای به سایز 16 (1.6 لیتر) و 20 (3.5 لیتر)، 24 (5.5 لیتر) و یک تابه تک دسته ارتفاع بلند به سایز 16 (1.6 لیتر) میباشد.

 

 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات برندس Berndes آلمان می باشد. 
مشخصات کلی
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
اقلام سه قابلمه و یک تابه
تعداد پارچه 7 پارچه
جنس دسته پلاستیک
جنس بدنه سرامیک و آلومینیوم نچسب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.