سرویس کفگیر و ملاقه بامبوم مدل B2080

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:bambum
مدل کالا: B2080

بررسی اجمالی

سرویس های کفگیر و ملاقه یکی از ملزومات آشپزخانه و آشپزی محسوب می شوند و لزوم داشتن آن ها در آشپزخانه یک خانم خانه دار بسیار اساسی است. این سرویس ها در انواع و اقسام متفاوتی در بازار موجود است از قبیل سرویس های استیل، تفلون و چوبی.   ما در فروشگاه ...
+

سرویس های کفگیر و ملاقه یکی از ملزومات آشپزخانه و آشپزی محسوب می شوند و لزوم داشتن آن ها در آشپزخانه یک خانم خانه دار بسیار اساسی است. این سرویس ها در انواع و اقسام متفاوتی در بازار موجود است از قبیل سرویس های استیل، تفلون و چوبی.  

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما سرویس کفگیر و ملاقه بامبوم مدل B2080 را معرفی می کنیم. 

اقلام این سرویس شامل: یک انبر با طول 30 سانتی‌متر، یک کفگیر تخت با طول 30 سانتی‌متر، یک چنگال تخت با طول 30 سانتی‌متر، یک لیسک با طول 30 سانتی‌متر، یک کفگیر شیاردار با طول 30 سانتی‌متر، یک استند استوانه از جنس بامبو با ابعادقطر 9.5 و ارتفاع 13.5 سانتی‌متر می باشد. 

جنس به کار رفته در ساخت این سرویس چوب بامبو می باشد که با توجه به کیفیت بالا و طراحی مدرن، زیبایی خاصی به آشپزخانه شما میدهد.

جهت سهولت در استفاده از اقلام سرویس یک پایه نگهدارنده نیز برای آن تعبیه شده است. این سرویس همه آنچه را که شما برای پختن و پز احتیاج دارید در اختیار شما قرار می دهد. 

مشخصات کلی
کشور سازنده ترکیه
مشخصات فنی
جنس بدنه چوب بامبو

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.