سرویس کفگیر و ملاقه لیمون کد 1216

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Limon
مدل کالا: 1216

بررسی اجمالی

سرویس کفگیر و ملاقه لیمون کد 1216 سرویس های کفگیر و ملاقه یکی از ملزومات آشپزخانه و آشپزی محسوب می شوند و لزوم داشتن آن ها در آشپزخانه یک خانم خانه دار بسیار اساسی است. این سرویس ها در انواع و اقسام متفاوتی در بازار موجود است از قبیل سرویس های است...

گزینه های موجود

+

سرویس کفگیر و ملاقه لیمون کد 1216

سرویس های کفگیر و ملاقه یکی از ملزومات آشپزخانه و آشپزی محسوب می شوند و لزوم داشتن آن ها در آشپزخانه یک خانم خانه دار بسیار اساسی است. این سرویس ها در انواع و اقسام متفاوتی در بازار موجود است از قبیل سرویس های استیل، تفلون و چوبی.  

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات لیمون به شما سرویس کفگیر و ملاقه لیمون کد 1216 را معرفی می کنیم. 

اقلام این سرویس شامل: چنگال اسپاگتی، ملاقه، قاشق ساده، کفگیر برگردان، کفگیر گرد، قاشق سوراخ دار و پایه نگهدارنده می باشد. 

جنس به کار رفته در ساخت این سرویس از پلاستیک پلی آمید با گرید غذایی می باشد و مناسب برای ظروف نچسب و تفلون است و قابلیت تحمل حرارت را تا 210 درجه سانتیگراد دارد. سرویس کفگیر و ملاقه لیمون کد 1216 با توجه به رنگ بندی های متنوع زیبایی خاصی به آشپزخانه شما میدهد.

شما می توانید به راحتی اقلام این سرویس را در ماشین ظرفشویی بشویید. جهت سهولت در استفاده از اقلام سرویس یک پایه نگهدارنده نیز برای آن تعبیه شده است. این سرویس همه آنچه را که شما برای پختن و پز احتیاج دارید در اختیار شما قرار می دهد. 

مشخصات کلی
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
تعداد پارچه 7 پارچه
جنس بدنه پلاستیک پلی آمید با گرید غذایی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.