سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پرومکس
مدل کالا: 7220

بررسی اجمالی

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220 سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220 یکی از مدل های سشوار برند پرومکس که با توان 2200 وات و موتور AC مناسب برای سالن های آرایشگاهی است. این سشوار با سرعت باد بسیار زیاد قابل استفاده برای براشینگ است. سشوار پرومکس دارای قابلی...
+

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220 یکی از مدل های سشوار برند پرومکس که با توان 2200 وات و موتور AC مناسب برای سالن های آرایشگاهی است. این سشوار با سرعت باد بسیار زیاد قابل استفاده برای براشینگ است. سشوار پرومکس دارای قابلیت تولید یون میباشد که توسط باد سشوار الکتریسیته ساکن روی موها را از بین میبرد و از وز شدن موها جلوگیری میکند و راحت تر حالت میگیرد.

 

از دیگر ویژگی های این سشوار میتوان به سه سری متمرکز کننده هوا به اندازه های مختلف اشاره کرد. فیلتر ورودی هوا را میتوان به صورت چرخشی جدا کرد و با فیلتر یدکی تعویض و شستشو کرد که علاوه بر افزایش قدرت باد سشوار، عمر سشوار افزایش می یابد. برای حالت دادن و خشک کردن موها با استفاده از دکمه های روی دسته، سرعت و حرارت باد را تنظیم نمود. سرعت باد سشوار پرومکس در دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را میتوان انتخاب نمود. همچنین دارای سیستم کول شات خنک کننده سریع هوا میباشد.

طول سیم سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7220 برای استفاده راحت تر و جلوگیری از پیچ خوردن آن 3 متر در نظر گرفته شده است. همچنین یک حلقه آویز جهت آویزان کردن سشوار در صورت عدم استفاده از دستگاه قرار گرفته شده است.

تمامی محصولات پرومکس دارای گارانتی 2 ساله شرکت پرومکس میباشد.

مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
طول سیم 3 متر
قابلیت آیونیک
لوازم جانبی 3 سری متمرکز کننده
توان مصرفی 2200 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.