سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7854

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پرومکس
مدل کالا: 7854

بررسی اجمالی

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7854 سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7854 یکی از مدل های سشوار برند پرومکس که با توان 2200 وات AC و موتور سنگین 220 ولت، ساخت کشور ایتالیا و مناسب برای سالن های آرایشگاهی است. طراحی ارگونومیک و فوق العاده این مدل سشوار پرومکس راح...
+

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7854

سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7854 یکی از مدل های سشوار برند پرومکس که با توان 2200 وات AC و موتور سنگین 220 ولت، ساخت کشور ایتالیا و مناسب برای سالن های آرایشگاهی است. طراحی ارگونومیک و فوق العاده این مدل سشوار پرومکس راحتی کار را به ارمغان می آورد.

 

از دیگر ویژگی های این سشوار میتوان به دو سری متمرکز کننده هوا اشاره کرد. فیلتر ورودی هوا را میتوان به صورت چرخشی جدا و شستشو کرد که علاوه بر افزایش قدرت باد سشوار، عمر سشوار افزایش می یابد. برای حالت دادن و خشک کردن موها با استفاده از دکمه های روی دسته، سرعت و حرارت باد را تنظیم نمود. سرعت باد سشوار پرومکس در دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و سرد را میتوان انتخاب نمود. دکمه باد سرد این دستگاه این امکان را به شما میدهد که بدون حرارت و توسط باد موها را حالت داد.

سیستم آیونیک و سرامیک تورمالین تعبیه شده در این سشوار با تولید یون منفی از وز شدن موها جلوگیری میکند و باعث درخشندگی و لطافت موهای شما می شود.

طول سیم سشوار حرفه ای پرومکس مدل 7854 برای استفاده راحت تر و جلوگیری از پیچ خوردن آن 3 متر در نظر گرفته شده است. همچنین یک حلقه آویز جهت آویزان کردن سشوار در صورت عدم استفاده از دستگاه قرار گرفته شده است.

تمامی محصولات پرومکس دارای گارانتی 2 ساله شرکت پرومکس میباشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده ایتالیا
مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
طول سیم 3 متر
قابلیت دکمه باد سرد
لوازم جانبی 2 سری متمرکز کننده
توان مصرفی 2200 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.