سشوار وربنا مدل VR-9905

سشوار وربنا مدل VR-9905

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:وربنا
مدل کالا: VR-9905

بررسی اجمالی

سشوار وربنا مدل VR-9905 یکی از اصلی ترین لوازم برای خشک کردن و حالت دادن موها سشوار می باشد که جزو پرکاربردترین لوازم به حساب می آید. سشوار ها بسته به نوع استفاده در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند از جمله سشوار خانگی، سشوار حرفه ای، سشوار فوق...
+

سشوار وربنا مدل VR-9905

یکی از اصلی ترین لوازم برای خشک کردن و حالت دادن موها سشوار می باشد که جزو پرکاربردترین لوازم به حساب می آید. سشوار ها بسته به نوع استفاده در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند از جمله سشوار خانگی، سشوار حرفه ای، سشوار فوق حرفه ای و سشوار مسافرتی. برای خرید یک سشوار خوب باید به نوع موتور، قدرت، حرارت، سرعت، دکمه باد سرد و لوازم جانبی توجه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات وربنا verbena، سشوار وربنا مدل VR-9905 را به شما پیشنهاد میدهد.

سشوار وربنا مدل VR-9905 یکی از مدل های سشوار برند وربنا که با توان 2200 وات و موتور AC مناسب برای سالن های آرایشگاهی است. این سشوار با سرعت باد بسیار زیاد قابل استفاده برای براشینگ است. سشوار وربنا دارای قابلیت تولید یون میباشد که توسط باد سشوار الکتریسیته ساکن روی موها را از بین میبرد و از وز شدن موها جلوگیری میکند و راحت تر حالت میگیرد.

از دیگر ویژگی های این سشوار میتوان به دو سری متمرکز کننده هوا و دیسپانسر اشاره کرد. برای حالت دادن و خشک کردن موها با استفاده از دکمه های روی دسته، سرعت و حرارت باد را می توان تنظیم نمود. سرعت باد سشوار وربنا در دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را میتوان انتخاب نمود. همچنین دارای سیستم کول شات خنک کننده سریع هوا میباشد.

طول سیم سشوار برای استفاده راحت تر و جلوگیری از پیچ خوردن آن 2.5 متر در نظر گرفته شده است. همچنین یک حلقه آویز جهت آویزان کردن سشوار در صورت عدم استفاده از دستگاه قرار گرفته شده است. به همراه محصولی که به شما ارائه میشود یک برس و یک پیشبند نیز ارائه میشود.

مشخصات فنی
تنظیمات سرعت 2 سرعته
طول سیم 2.5 متر
قابلیت آیونیک / دکمه باد سرد
لوازم جانبی 2 سری متمرکز کننده / دیسپانسر / پیشبند / برس
توان مصرفی 2200 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.