سطل 45 لیتری با درب تاچ سفید هایلو مدل 0845130

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Hailo
مدل کالا: 0845130

بررسی اجمالی

سطل 45 لیتری با درب تاچ سفید هایلو مدل 0845130 کارخانه و شرکت هایلو در سال 1947 در کشور آلمان تاسیس گردید. این شرکت بعنوان یک کارخانه حرفه ای و بسیار مدرن از همان ابتدا کار تولید خود را شروع نمود و به عنوان تولید کننده برتر و پیشرو در زمینه ساخت ا...
+

سطل 45 لیتری با درب تاچ سفید هایلو مدل 0845130

کارخانه و شرکت هایلو در سال 1947 در کشور آلمان تاسیس گردید. این شرکت بعنوان یک کارخانه حرفه ای و بسیار مدرن از همان ابتدا کار تولید خود را شروع نمود و به عنوان تولید کننده برتر و پیشرو در زمینه ساخت انواع نردبان و سطل های زباله پا به عرصه تولید گذارد. هایلو هر روزه با تکنولوژی جدید و به روز خود و با تنوع دهی فراوان در تولید محصولات بازار خاصی را برای خود در نظر گرفته است و اکنون محصولات هایلو به بیش از 60 کشور مختلف در سراسر جهان صادر و فروخته می شوند.

سطل 45 لیتری با درب تاچ سفید هایلو مدل 0845130 یکی از مدل های سطل زباله از برند آلمانی هایلو میباشد. گنجایش سطل زباله هایلو 45 لیتر، دارای بدنه ای از استیل ضد زنگ با روکش به رنگ سفید و مناسب برای استفاده در ادارات، سالن های فرودگاه، بیمارستان ها، مراکز خرید و ... میباشد.

بدنه ی سطل زباله به گونه ای ساخته شده است و در برابر ساییدگی و خوردگی مقاوم است. درب سطل از پلاستیک و به صورت لمسی تنها با یک اشاره کوچک به راحتی باز میشود. در داخل سطل یک حلقه ی قرمز رنگ برای نگهداری بهتر کیسه زباله قرار گرفته است.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی فروش محصولات هایلو است.

مشخصات کلی
ابعاد 64 * 32 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
قابلیت درب لمسی
گنجایش 45 لیتر
جنس استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.