سطل و تی پدال دار دو موتوره هوم کت کد 4124

سطل و تی پدال دار دو موتوره هوم کت کد 4124

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:هوم کت
مدل کالا: 4124

بررسی اجمالی

سطل و تی پدال دار دو موتوره هوم کت کد 4124 خانم های خانه دار برای نظافت کف منزل و آشپزخانه خود همیشه از زمین شوی و تی های متعددی استفاده می کنند که گاها هم از آن ها ناراضی هستند، به این دلیل که یا به درستی کار نظافت را انجام نمی دهد یا آنها را دچا...

گزینه های موجود

+

سطل و تی پدال دار دو موتوره هوم کت کد 4124

خانم های خانه دار برای نظافت کف منزل و آشپزخانه خود همیشه از زمین شوی و تی های متعددی استفاده می کنند که گاها هم از آن ها ناراضی هستند، به این دلیل که یا به درستی کار نظافت را انجام نمی دهد یا آنها را دچار کمر درد و پا درد می کند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ایده های نو  محصولاتی وارد بازار می شود که می تواند رضایت این دست از افراد را جلب کند. یکی از این محصولات سطل و زمین شوی چرخشی است که استفاده از آن بسیار ساده و راحت بوده و دیگر باعث کمر درد و پا درد نمی شود و از طرفی کف سطوح را به بهترین شکل ممکن تمیز می کند.

پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما سطل و تی پدال دار دو موتوره هوم کت کد 4124 می باشد.

این سطل دارای یک سبد می باشد که می توانید به وسیله آن آب اضافه تی را بگیرید، نحوه چرخش این سبد داخل سطل به گونه ای است که هیچ گونه آب اضافه ای به بیرون نمی پاشد. دسته تی به راحتی قابل تنظیم است و مراحل آبگیری بدون دخالت دست و با فشار به دسته و یا با پدال انجام می شود.

جنس سری تی حوله ای است که میکروب ها و کثیفی سطوح را به خود میگیرد و سطوح مختلف را به راحتی تمیز میکند. با وجود چرخش 180 درجه ای سری تی به راحتی می توانید زیر مبل و کمد ها را تمیز کنید. در صورت از بین رفتن و کهنه شدن سری تی می توانید آن را با یک یدکی تعویض کنید. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نماینده فروش محصولات هوم کت می باشد.

مشخصات کلی
ابعاد طول 32 سانتی متر / عرض 50 سانتی متر / ارتفاع 29 سانتی متر
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
قابلیت تعویض سری دارد
نوع پدال دار
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.