سماور برقی با قوری پلان مدل 8011

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پلان
مدل کالا: 8011

بررسی اجمالی

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگ...
+

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده اند و اعتقاد بر این است که تهیه چای در سماور طعم و مزه خاص خود را دارد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا با در نظر گرفتن تمامی نیازها و سلایق شما عزیزان انواع مختلف سماور را با قیمتی مناسب گرد آوری کرده است. برای خرید سماور به جنس، حجم، ترموکوپل، ترموستات و ضمانت محصول توجه نمایید.

سماور برقی با قوری پلان مدل 8011 یکی از محصولات با کیفیت برند ایرانی پلان دارای طراحی زیبا تمام استیل به همراه  قوری استیل با گنجایش کتری 3 لیتر مناسب برای استفاده در خانواده های پر جمعیت و اداره جات است و بدلیل استفاده از ترموستات هیدرولیک اطمینان و ایمنی بیشتری نسبت به دیگر سماورهای برقی دارد.

از دیگر قابلیت سماوربرقی پلان میتوان به توان مصرفی 1300 وات و همچنین قطع کننده ثانویه و نشان استاندارد اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات پلان با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

مشخصات کلی
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
قابلیت ترموستات / قطع کننده ثانویه
ولتاژ 220 ولت
گنجایش 3 لیتر
توان مصرفی 1300 وات
جنس استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.