سماور برقی بیم مدل 3006

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:BEEM
مدل کالا: 3006

بررسی اجمالی

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگ...
+

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده اند و اعتقاد بر این است که تهیه چای در سماور طعم و مزه خاص خود را دارد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا با در نظر گرفتن تمامی نیازها و سلایق شما عزیزان انواع مختلف سماور را با قیمتی مناسب گرد آوری کرده است. برای خرید سماور به جنس، حجم، ترموکوپل، ترموستات و ضمانت محصول توجه نمایید.

سماور برقی بیم مدل 3006 یکی از مدل های سماور برند بیم با طراحی زیبا و گنجایش 6 لیتر که مناسب برای مکان های صنعتی می باشد، جلوه خاصی به محیط میدهد. جنس بدنه سماور برقی بیم، استیل آینه ای براق است که در برابر آسیب و زنگ زدگی کاملا مقاوم است. ظرفیت قوری این سماور 1.5 لیتر است. از ویژگی های این سماور می توان به دارا بودن دو عدد هیتر با توان مصرفی 500 و 2000 وات اشاره کرد. سماور دارای محافظت حرارتی در دمای بالا در صورت بدون آب ماندن است.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات بیم می باشد.

مشخصات کلی
ابعاد 34.5 * 38* 53.7 سانتی متر
وزن 3.68 کیلوگرم
مشخصات فنی
اقلام یک عدد قوری چای استیل
ظرفیت سماور 6 لیتر / قوری 1.5 لیتر
توان مصرفی با دو هیتر 500 و 2000 وات
جنس بدنه استیل براق

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.