سماور برقی ریوالد مدل پرنسس کد 800203

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:RIWALD
مدل کالا: 800203

بررسی اجمالی

سماور برقی ریوالد مدل پرنسس کد 800203 از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایساز...
+

سماور برقی ریوالد مدل پرنسس کد 800203

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده اند و اعتقاد بر این است که تهیه چای در سماور طعم و مزه خاص خود را دارد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا با در نظر گرفتن تمامی نیازها و سلایق شما عزیزان انواع مختلف سماور را با قیمتی مناسب گرد آوری گرده است. 

پیشنهاد فروشگاه سیتی کالا برای شما سماور برقی ریوالد مدل پرنسس کد 800203 می باشد. 

سماور برقی ریوالد مدل پرنسس یکی از مدل های زیبای سمارو های ریوالد می باشد. جنس بدنه این سماور از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است و بدنه داخلی نیز از جنس استیل ضد زنگ است. توان سماور در حالت جوش 1700 وات و در حالت گرم نگهدارنده 185 وات می باشد. ظرفیت سماور 3.5 لیتر و ظرفیت قوری که از جنس چینی می باشد 1.2 لیتر است. 

قوری این سماور مجهز به یک عدد صافی جدا شدنی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. برای سماور یک عدد درب اضافی جهت به جوش آوردن آب در نظر گرفته شده است. همچنین سماور دارای سیستم چکه گیر هست.

از ویژگی های این سماور برقی می توان به قابلیت گرم نگهداشتن آب و چای در مدت زمان طولانی، سیستم خاموش کردن اتوماتیک در صورت بدون آب بودن کتری و سیستم ترموستات ایمنی اتوماتیک اشاره کرد. 

محصولات ریوالد ساخت کشور انگلستان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش ریوالد در ایران توسط شرکت برلیان چابهار ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است و شامل 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات ریوالد می باشد.

مشخصات کلی
ابعاد 46 * 25 میلی متر
وزن 2.7 کیلوگرم
مشخصات فنی
سیستم ضد چکه دارد
ظرفیت کتری 3.5 لیتر / قوری 1.2 لیتر
نشانگر سطح آب دارد
توان مصرفی در حالت جوش آوردن 1700 وات در حالت گرم نگهدارنده 185 وات
جنس بدنه سماور پلاستیک مقاوم در برابر حرارت / قوری چینی
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.