سماور برقی معمولی پلان مدل 6110

سماور برقی معمولی پلان مدل 6110

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:پلان
مدل کالا: 6110

بررسی اجمالی

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگ...
+

از گذشته تا به حال، همواره وسایلی برای تهیه یک چای لب سوز و لب دوز مورد استفاده قرار گرفته است. از انواع سماور های زغالی، گازی، نفتی و برقی گرفته تا کتری برقی و چایساز. البته با پیشرفت تکنولوژی، اغلب به چایسازها روی آورده اند ولی هنوز هم سماورها جایگاه خود را در بین مردم حفظ کرده اند و اعتقاد بر این است که تهیه چای در سماور طعم و مزه خاص خود را دارد. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا با در نظر گرفتن تمامی نیازها و سلایق شما عزیزان انواع مختلف سماور را با قیمتی مناسب گرد آوری کرده است. برای خرید سماور به جنس، حجم، ترموکوپل، ترموستات و ضمانت محصول توجه نمایید.

سماور برقی معمولی پلان مدل 6110 یکی از محصولات با کیفیت برند ایرانی پلان دارای طراحی زیبا با پوشش کروم و نیکل، با گنجایش 6 لیتر مناسب برای استفاده در خانواده های پر جمعیت و اداره جات است و بدلیل استفاده از ترموستات هیدرولیک اطمینان و ایمنی بیشتری نسبت به دیگر سماورهای برقی دارد.

از دیگر قابلیت سماوربرقی پلان میتوان به توان مصرفی 1000 وات و همچنین قطع کننده ثانویه و نشان استاندارد اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات پلان با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

مشخصات کلی
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
قابلیت ترموستات / قطع کننده ثانویه
ولتاژ 220 ولت
گنجایش 6 لیتر
توان مصرفی 1000 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.