سوپ ساز مورفی ریچاردز مدل 501014

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:morphy richards
مدل کالا: 501014

بررسی اجمالی

سوپ ساز مورفی ریچاردز مدل 501014 دستگاه سوپ ساز یک دستگاه کاربردی و ابتکاری برند مورفی ریچاردز می باشد که سبب می شود شما مدت زمان کمتری را در آشپزخانه برای تهیه غذاهایی مانند سوپ سپری کنید. این دستگاه قابلیت سرخ کردن مواد غذایی، تهیه سوپ سفت و نرم...
+

سوپ ساز مورفی ریچاردز مدل 501014

دستگاه سوپ ساز یک دستگاه کاربردی و ابتکاری برند مورفی ریچاردز می باشد که سبب می شود شما مدت زمان کمتری را در آشپزخانه برای تهیه غذاهایی مانند سوپ سپری کنید. این دستگاه قابلیت سرخ کردن مواد غذایی، تهیه سوپ سفت و نرم، تهیه پوره  و عصاره را دارد.

سوپ ساز مورفی ریچاردز مدل 501014 دارای توان مصرفی 1000 وات و ظرفیت 1.6 لیتر می باشد. جنس بدنه سوپ ساز از استیل ضد زنگ است که علاوه بر زیبایی ظاهری دستگاه تمیز کردن آن را نیز بسیار راحت کرده است. دستگیره های دستگاه عایق حرارتی است و جنس ظرف داخلی آن نیز نچسب است. 

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه سوپ ساز تیغه مخلوط کن  آن می باشد، در صورتی که شما تمایل داشته باشید سوپ را به صورت پوره در آورید می توانید از این تیغه استفاده کنید. دکمه های کنترلی دستگاه بر روی بدنه آن قرار دارد، کافی است شما مواد سوپ را داخل ظرف بریزید و با استفاده از دکمه های کنترلی تنظیمات پخت را انجام دهید و منتظر بمانید تا پخت کامل شود. 

به وسیله چراغ نشانگر و سیستم هشدار صوتی می توانید از روند پخت دستگاه اطلاع پیدا کنید. جنس تیغه مخلوط کن دستگاه از نوع serrator می باشد که تا 200 برابر از تیغه های معمولی برندگی بیشتری دارد. 

تمامی محصولات مورفی ریچاردز دارای 12 ماه گارانتی شرکت ایده آل سرویس می باشند. 

مشخصات کلی
ابعاد 24.5 * 16.3 * 32 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
طول سیم 1.2 متر
ظرفیت 1.5 لیتر
توان مصرفی 1000 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.