شمعدان 9 شاخه کریستال ناخمن مدل راولو کد 68662

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: Ravello 68662

بررسی اجمالی

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از ب...
+

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود. سیتی کالا نمایندگی کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.

شمعدان 9 شاخه کریستال ناخمن مدل راولو کد 68662 از مدل Ravello با طراحی خاص و منحصر به فرد با ظاهری شکیل، همچنین درخشندگی و شفافیت در ساخت انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. شمعدان ناخمن آلمان از جنس کریستال بدون سرب بوده و برای موارد پذیرایی و مصرفی به راحتی میتواند مورد استفاده قرار گیرد. این شمعدان دارای 9 شاخه بوده و دارای 41 سانتیمتر ارتفاع است.

مشخصات کلی
ابعاد ارتفاع: 41 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد شاخه 5 شاخه
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.