شوفاژ برقی سام مدل EH-1313W

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:سام
مدل کالا: EH-1313W

بررسی اجمالی

با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از بخاری ها و وسایل گرمایشی هم رواج پیدا میکند. بخاری ها و هیتر در دو نوع برقی و گازی در بازار موجود هستند که نوع گازی میتوان به ویژگی هایی از جمله: مصرف کم، راندمان بالا، جلوگیری از اتلاف حرارت توسط دودکش اش...
+

با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از بخاری ها و وسایل گرمایشی هم رواج پیدا میکند. بخاری ها و هیتر در دو نوع برقی و گازی در بازار موجود هستند که نوع گازی میتوان به ویژگی هایی از جمله: مصرف کم، راندمان بالا، جلوگیری از اتلاف حرارت توسط دودکش اشاره کرد ولی بخاری های برقی و فن هیتر امروزه به دلیل حجم کمتر و قابلیت حمل آسان، طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. رادیاتور ها  و شوفاژ هم جز وسایل گرمایشی محسوب میشوند که با توجه به تعداد پره ها، ارزش گرمادهی آنها باهم متفاوت است.

ما در فروشگاه سیتی کالا به شما شوفاژ برقی سام مدل EH-1313W را پیشنهاد می کنیم.

این شوفاژ برقی دارای توان مصرفی 2500 وات و 13 پره می باشد. عملکرد گرمایش این دستگاه توسط دو المنت مجزا می باشد. داخل دستگاه روغنی قرار دارد که ناقل گرماست و به صورتی دائمی داخل شوفاژ است. المنت ها روغن داخل دستگاه را گرم میکنند و این روغن گرم بین پره های شوفاژ به حرکت در می آید و محیط را گرم می کند. به وسیله دکمه های کناری شوفاژ برقی می توانید تعیین کنید که هر دو المنت با هم کار کنند یا فقط یکی روشن باشد. دستگاه به وسیله چهار چرخی که زیر آن قرار دارد به راحتی قابل جابجایی است. 

سوئیچ امنیتی خاموش کننده دستگاه به این گونه است که هنگام افتادن شوفاژ روی زمین و یا قرار گرفتن شئی مانند پارچه روی آن شوفاژ خاموش می شود. 

مشخصات فنی
تعداد پره 13 پره
سیستم روغنی دارد
قابلیت تنظیم دما دارد
توان مصرفی 2500 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.