شومینه برقی پارس خزر سایا مدل FL-1500

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:پارس خزر
مدل کالا: FL-1500

بررسی اجمالی

شومینه برقی پارس خزر سایا مدل FL-1500 با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از بخاری هم رواج پیدا میکند. بخاری ها در دو نوع برقی و گازی در بازار موجود هستند که نوع گازی میتوان به ویژگی هایی از جمله: مصرف کم، راندمان بالا، جلوگیری از اتلاف حرار...
+

شومینه برقی پارس خزر سایا مدل FL-1500

با سرد شدن هوا و شروع فصل زمستان، استفاده از بخاری هم رواج پیدا میکند. بخاری ها در دو نوع برقی و گازی در بازار موجود هستند که نوع گازی میتوان به ویژگی هایی از جمله: مصرف کم، راندمان بالا، جلوگیری از اتلاف حرارت توسط دودکش اشاره کرد ولی بخاری های برقی و فن هیتر امروزه به دلیل حجم کمتر و قابلیت حمل آسان، طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند.

ما در فروشگاه سیتی کالا به شما شومینه برقی پارس خزر سایا مدل FL-1500 را معرفی می کنیم. 

این فن هیتر به شکل شومینه برقی می باشد و با توان مصرفی 1500 وات میتواند تا متراژ 20 الی 30 متر را پوشش دهی کرده و گرم کند. این فن هیتر به علت کم حجم بودن و چرخش دستی خود بسیار مناسب برای منزل و محل کار می باشد. 

در قسمت کناری بدنه فن هیتر 3 عدد کلید قرار دارد. یک کلید جهت خاموش و روشن کردن است. و دو کلید دیگر جهت انتخاب توان حرارتی 750 وات و 1500 وات است. این فن هیتر مجهز به سیستم ایمنی است که در صورت واژگون شدن به کمک سوئیچ هایی که در زیر فن قرار دارد به صورت خودکار خاموش می شود.

فن هیتر پارس خزر دارای 25 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی فروش محصولات پارس خزر میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد طول 30 سانتی متر / عرض 18 سانتی متر / ارتفاع 37 سانتی متر
وزن 2.5 کیلوگرم
مشخصات فنی
توان مصرفی 1500 وات
جنس بدنه پلاستیکی

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.