شکلات خوری کریستال 16 سانتیمتری پایه دار  ناخمن مدل اریون کد 14992

شکلات خوری کریستال 16 سانتیمتری پایه دار ناخمن مدل اریون کد 14992

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Nachtmann
مدل کالا: Orion 14992

بررسی اجمالی

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز ...
+

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود.

شکلات خوری کریستال 16 سانتیمتری پایه دار  ناخمن مدل اریون کد 14992 از مدل های پر طرفدار کریستال با ظاهری شکیل، زیبا و شفافیت در ساخت، چشمگیر و انتخاب همه ی افراد خوش سلیقه میباشد. طراحی اریون با درخشش خیره کننده و بدون سرب مناسب مجالس و مهمانی های شماست. شکلات خوری کریستال 16 سانتیمتری پایه دار  ناخمن مدل اریون کد 14992 دارای قطر 16 سانتیمتر است. با خرید ست کریستال اریون از فروشگاه سیتی کالا، یک پذیرایی بی نظیر را تجربه کنید.

مشخصات کلی
ابعاد قطر 16 سانتیمتر
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
تعداد پارچه 2 پارچه
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد
جنس کریستال بدون سرب

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.