شیرینی خوری دو طبقه کریستال روگاشکا مدل کراون جول کد 121447

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:ROGASKA
مدل کالا: Crown Jewel 121447

بررسی اجمالی

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از ب...
+

ظروف کریستالی از زیباترین و پر طرفدارترین ظروف در بین مردم هستند که علاوه بر جنبه سرو و پذیرایی، میتواند در دکور و زیبایی هم مورد استفاده قرار گیرند. این جنس از ظروف به دلیل شفافیت و جلا، ظرافت و صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن، متمایز از بلور و شیشه هستند. هرچه درصد سرب به کار رفته در کریستال بیشتر باشد، وزن بیشتری دارند. برای شستشو ظروف کریستالی بهتر است از مایع ظرفشویی، چند قطره سرکه و آب گرم استفاده شود.

روگاشکا تولید کننده ظروف کریستالی لوکس اروپایی با قدمت 350 ساله است که در ساخت آن 24 درصد کریستال به کار رفته است. روگاشکا نام دره ای سر سبز در شرق کشور اسلوونی میباشد و از بهترین کریستال در بازارهای جهانی به شمار می آید.

شیرینی خوری دو طبقه کریستال روگاشکا مدل کراون جول کد 121447 یکی از مدل های زیبا و خاص با طراحی منحصر به فرد، برازنده خانه ی لوکس و مهمانی های مجلل شماست. این شیرینی خوری از کریستال اصل اسلوونی بوده و دارای قطر 34 سانتیمتر است. شما میتوانید سرویس کامل مدل کراون جول کریستال روگاشکا را از فروشگاه اینترنتی سیتی کالا خریداری نمایید و زیبایی را به خانه خود ببخشید. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی کریستال روگاشکا اصل اسلوونی میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد قطر : 34 درصد
کشور سازنده اسلوونی
مشخصات فنی
تعداد طبقات 2 طبقه
درصد کریستال 24 درصد
جنس کریستال

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.