عصاره گیر گوسونیک مدل GSJ-1250

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:GOSONIC
مدل کالا: GSJ-1250

بررسی اجمالی

عصاره گیر گوسونیک مدل GSJ-1250 در روزهای گرم تابستان و یا یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند ا...
+

عصاره گیر گوسونیک مدل GSJ-1250

در روزهای گرم تابستان و یا یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که این مستلزم داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر و عصاره گیر باک یفیت می باشد. در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا انواع دستگاه آبمیوه گیری با کیفیت عالی و قیمت مناسب موجود میباشد. فروشگاه سیتی کالا نمایندگی محصولات گوسونیک.

عصاره گیر گوسونیک مدل GSJ-1250 یکی از مدل های عصاره گیر گوسونیک با توان مصرفی 250 وات و جنس بدنه از استیل ضد زنگ و پلاستیک میباشد که بسیار بی صدا و کم مصرف بوده و انواع میوه ها را با حفظ ویتامین ها آبگیری میکند. دستگاه مجهز به دو مخزن جهت آبگیری و تفاله گیر میباشد و دارای دهانه ی بزرگ برای ورود میوه و سبزی است.

 

مشخصات فنی
جنس تیغه استیل ضد زنگ
قابلیت کم صدا / کم مصرف / کم سرعت
توان مصرفی 250 وات
جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.