غذاساز 17 کاره عرشیا مدل FP116-2016

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: FP116-2016

بررسی اجمالی

غذاساز یکی از کاربردی ترین ابزار آشپزی به شمار می رود که سرعت تهیه غذا را بسیار بالا می برد. فرایند اصلی غذاساز خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی است. در نتیجه نکته مهمی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کرد جنس تیغه ها و ظرفیت ظرف اصلی غذاساز ...
+

غذاساز یکی از کاربردی ترین ابزار آشپزی به شمار می رود که سرعت تهیه غذا را بسیار بالا می برد. فرایند اصلی غذاساز خرد کردن و مخلوط کردن مواد غذایی است. در نتیجه نکته مهمی که هنگام خرید غذاساز باید به آن توجه کرد جنس تیغه ها و ظرفیت ظرف اصلی غذاساز است. غذاساز ها معمولا دارای چندین عملکرد متفاوت هستند از قبیل خرد کردن، رنده کردن و مخلوط کردن.

پیشنهاد سیتی کالا به شما غذاساز  17 کاره عرشیا مدل FP116-2016 می باشد. 

غذاساز  17 کاره عرشیا مدل FP116-2016 دارای توان مصرفی 800 وات با مدرن و دارای عملکرد های متفاوت از جمله عصاره گیر، آب مرکبات گیر، مخلوط کن، رنده های ریز و درشت، آسیاب، خردکن، برش زدن و … میباشد که می تواند تمام نیاز شما در آشپزخانه را مرتفع کند. 

دستگاه دارای یک ظرف خرد کن با گنجایش 1.75 لیتر از جنس شیشه ضد ضربه و نیز یک پارچ مخلوط کن با ظرفیت 1.5 لیتر می باشد. تیغه های به کار رفته در این غذاساز از جنس استیل ضد زنگ است.

غذاساز  17 کاره عرشیا دارای چند مرحله سرعت و عمکلرد پالس است. همچنین دستگاه دارای قفل ایمنی میباشد. در کنار محصولی که به شما ارائه میشود یک جعبه نگهداری لوازم نیز قرار گرفته شده است. تمامی اقلام همراه دستگاه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات عرشیا می باشد و این محصولات دارای گارانتی اصل عرشیا سرویس هستند. 

مشخصات کلی
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
جنس تیغه استیل ضد زنگ
جنس ظرف شیشه ای
ظرفیت ظرف غذاساز 1.75 لیتر
ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
عملکرد پالس دارد
قابلیت 17 عملکرد
توان مصرفی 800 وات

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.