فر کننده اتوماتیک وربنا مدل VR-6359

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:وربنا
مدل کالا: VR-6359

بررسی اجمالی

فر کننده اتوماتیک وربنا مدل VR-6359 امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که...
+

فر کننده اتوماتیک وربنا مدل VR-6359

امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که میتوان در هر خانه ای موجود هست، دستگاه فر کننده و یا اتوی مو میباشد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات وربنا verbena، فر کننده اتوماتیک وربنا مدل VR-6359 را به شما پیشنهاد میدهد.

فر کننده اتوماتیک وربنا مدل VR-6359 یا همان فر کننده جادویی مو یکی از محصولات جدید از برند وربنا است. این دستگاه به طور اتوماتیک موهای شما را در کمترین زمان فر میکند.

عملکرد این دستگاه به این صورت است که یک مخزن حرارتی با استوانه داخلی ای که قابلیت چرخش در دو جهت راست و چپ را دارد، موهای شما را به داخل دستگاه میکشد و چرخش دستگاه قابل تنظیم و 5 الی 12 دور میباشد. چرخش موها به درون استوانه به صورت راست گرد و چپ گرد تعیین میشود. زمان قرار گیری موها درون دستگاه 3 الی 10 ثانیه میباشد و همچنین دمای دستگاه را میتوان به دلخواه از 130 تا 230 درجه سانتیگراد انتخاب نمود.

بر روی فر کننده جادویی وربنا یک نمایشگر دیجیتال و دکمه هایی برای انتخاب درجه حرارت و نوع چرخش و نیز دکمه روشن و خاموش دستگاه قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوان به المنت حالت دهنده مو با روکش سرامیکی و برگشت اتوماتیک به حالت اولیه آماده به کار میتوان اشاره کرد.

مشخصات فنی
تایمر 3 الی 10 ثانیه
تنظیم حرارت 130 الی 230 درجه سانتی گراد
نمایشگر LCD
پوشش سرامیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.