قابلمه استیل سایز 20 کن ریکن مدل مونترو کد 37294

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:KUHN RIKON
مدل کالا: 37294

بررسی اجمالی

قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. قابلمه استیل یکی از مواردی ...
+

قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. قابلمه استیل یکی از مواردی است که در ساخت آن مواد شیمیایی مضر به کار نرفته است و خطری در مورد سلامت شما را تهدید نمی کند.

قابلمه استیل سایز 20 کن ریکن مدل مونترو کد 37294 یکی از محصولات بسیار با کیفیت از برند کن ریکن ساخت کشور چین تحت لیسانس سوئیس میباشد. جنس بدنه این قابلمه از استیل ضد زنگ 10/18 با طراحی بسیار زیبا تلفیقی از استیل مات در بدنه و استیل براق در دستگیره ها، زیبایی چشمگیری را به آشپزخانه شما میبخشد. دستگیره های ارگونومیک حمل کردن قابلمه را آسان کرده است همچنین قابلمه کن ریکن مدرج و به سایز 20 به همراه درب و دارای گنجایش 3 لیتر میباشد.

از قابلمه کن ریکن مدل مونترو میتوانید بر روی انواع اجاق های گاز از جمله: القایی، گازی، هالوژنی، برقی و ... استفاده نمود.

 از قابلیت های این قابلمه میتوان به انتقال یکنواخت و سریع حرارت اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات کن ریکن Kuhn Rikon میباشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس سوئیس
مشخصات فنی
سایز قطر 20 سانتیمتر
گنجایش 3 لیتر
جنس استیل ضد زنگ 18/10

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.