قابلمه تک سرامیکی سایز 24 عرشیا مدل C622-1956

قابلمه تک سرامیکی سایز 24 عرشیا مدل C622-1956

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:عرشیا
مدل کالا: C622-1956

بررسی اجمالی

تابه ها همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می روند. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از این ظروف همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. تابه گرانیتی پوشش سخت ت...
+

تابه ها همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می روند. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از این ظروف همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. تابه گرانیتی پوشش سخت تر از تفلون و نچسبی بیشتری از سرامیک دارد، در ضمن مواد به کار رفته  در ساخت این ظروف برای سلامتی ضرری ندارد. 

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات عرشیا، قابلمه تک سرامیکی سایز 24 عرشیا مدل C622-1956 را به شما معرفی میکند.

قابلمه تک سرامیکی سایز 24 عرشیا مدل C622-1956 از سری قابلمه های سرامیکی برند عرشیا با طراحی مدرن و مناسب برای آشپزخانه های امروزی است. این قابلمه تک از جنس بدنه تماما طبیعی سرامیک و جنس دستگیره از باکالیت میباشد. مواد طبیعی به کار رفته در این قابلمه باعث نچسب بودن در هنگام پخت و غذایی سالم را برای شما به ارمغان می آورد. سوراخ بخار قرار گرفته شده بر روی درب قابلمه باعث خروج بخار و مانع از سر ریز شدن غذا میشود. این قابلمه قابل شستشو در ماشین ظرفشویی میباشد.

تمامی محصولات عرشیا دارای گارانتی اصل عرشیا سرویس هستند.

مشخصات فنی
سایز 24 سانتیمتر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد
گارانتی دارد
جنس سرامیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.