قابلمه دوجداره سایز 22 کن ریکن مدل هات پن کد 30742

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:KUHN RIKON
مدل کالا: 30742 Hotpan

بررسی اجمالی

قابلمه دوجداره سایز 22 کن ریکن مدل هات پن کد 30742 قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به س...
+

قابلمه دوجداره سایز 22 کن ریکن مدل هات پن کد 30742

قابلمه همواره یکی از ملزومات آشپزی و آشپزخانه برای خانم ها به شمار می رود. دغدغه خانم های خانه دار در استفاده از قابلمه همیشه علاوه بر زیبایی و کیفیت، مواد به کار رفته در ساخت این ظروف است که به سلامت خانواده آسیبی نرساند. قابلمه استیل یکی از مواردی است که در ساخت آن مواد شیمیایی مضر به کار نرفته است و خطری در مورد سلامت شما را تهدید نمی کند. 

قابلمه دوجداره سایز 22 کن ریکن مدل هات پن کد 30742 ساخت کشور چین تحت لیسانس سوئیس با کیفیت عالی و طراحی بسیار زیبا، امروزی و نوآورانه میباشد که این قابلمه تا 60 درصد در انرژی صرفه جویی میکند و خواص و ارزش مواد غذایی را با پخت ملایم حفظ میکند. این قابلمه دارای گنجایش سه لیتر و از دو قسمت تشکیل شده است که قابلمه داخلی از جنس استیل ضد زنگ 10/18 و قابلمه بیرونی از ملامین و عایق به رنگ سبز میباشد. دستگیره های قابلمه ارگونومیک ساخته شده و هنگام استفاده و حمل بسیار راحت میباشد. کفه ساندویچی قابلمه هات پن کن ریکن باعث میشود که حرارت یکنواخت و سریع پخش شود و قابل استفاده بر روی اجاق گازهای معمولی و القایی است.

از ویژگی بارز قابلمه دوجداره سایز 22 کن ریکن مدل هات پن کد 30742 میتوان به گرم نگه داشتن غذا تا 2 ساعت اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات کن ریکن سوئیس میباشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس سوئیس
مشخصات فنی
سایز قابلمه 22
قابلیت گرم نگه داشتن غذا تا 2 ساعت / 60 درصد صرفه جویی در انرژی
گنجایش 3 لیتر
جنس قابلمه داخلی : جنس استیل ضد زنگ 10/18 / قابلمه بیرونی : ملامین

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.