قالب کیک مربع کن ریکن کد w1184

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:KUHN RIKON
مدل کالا: W1184

بررسی اجمالی

قالب کیک مربع کن ریکن کد w1184 یکی از ابزارهای کاربردی برای تهیه یک کیک یا شیرینی خوشمزه، قالب کیک و شیرینی می باشد. امروزه قالب ها تنوع بسیاری دارند و با توجه به تمام سلایق در بازار موجود می باشد. قالب ها در قدیم بیشتر به صورت آلومینیومی تولید می...
+

قالب کیک مربع کن ریکن کد w1184

یکی از ابزارهای کاربردی برای تهیه یک کیک یا شیرینی خوشمزه، قالب کیک و شیرینی می باشد. امروزه قالب ها تنوع بسیاری دارند و با توجه به تمام سلایق در بازار موجود می باشد. قالب ها در قدیم بیشتر به صورت آلومینیومی تولید می شدند اما امروزه شاهد تولید قالب های گرانیتی، سلیکونی و سرامیکی در بازار هستیم. شما می توانید با توجه به نیاز خود قالب ها را در انواع مختلف از قبیل قالب مافین، قالب کمربندی، قالب تارت، قالب کیک و قالب رولتی تهیه کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما قالب کیک مربع کن ریکن کد w1184 را معرفی می کنیم.

قالب کیک مربع کن ریکن کد w1184 ساخت کشور چین تحت لیسانس سوئیس با کیفیت بسیار بالا برای تهیه انواع کیک های مربعی میباشد. این قالب کیک از جنس آلومینیوم نچسب به طول و عرض 23 سانتی متر همراه با حلقه سیلیکونی است که از نشت مواد کیک به بیرون جلوگیری میکند و به گونه ای طراحی شده استکه تنها با یک فشار، به راحتی و بدون دردسر از چسبیدن کیک به اطراف قالب، میتوانید کیک را خارج نمایید. قالب کیک کن ریکن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی میباشد.

 فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات کن ریکن میباشد.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس سوئیس
مشخصات فنی
سایز 23 سانتی متر
قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد
جنس آلومینیوم

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.