قهوه جوش پیشرفته گاستروبک مدل 42706

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 42706

بررسی اجمالی

قهوه جوش  پیشرفته گاستروبک مدل 42706 قهوه نوشیدنی رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می‌دهند. داشتن دستگاه قهوه...
+

قهوه جوش  پیشرفته گاستروبک مدل 42706

قهوه نوشیدنی رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می‌دهند.

داشتن دستگاه قهوه ساز و یا قهوه جوش برای دوستداران قهوه امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا دستگاه قهوه جوش پیشرفته گاستروبک مدل 42706 را به شما معرفی میکنیم.

دستگاه قهوه جوش 42706 دارای ظرفیت تهیه 10 فنجان قهوه در یک مرحله است که به شما قهوه با عطر و طعم فوق العاده با سیستم دم آوری آروماتیک می‌دهد. 

دم آوری قهوه به صورت کنترل دقیق الکترونیکی می‌باشد به معنا که هر لحظه میزان دما و حجم آبی که به روی قهوه آسیاب شده داخل دستگاه میریزد کنترل می شود. 

 

دستگاه گاستروبک 42706 دارای صفحه نمایشگر با قابلیت تنظیم ساعت و تایمر بعد از آماده شدن قهوه می باشد. همچنین دارای قوری شیشه ای با نشانگر میزان آب  و دسته ارگونومیک نیز می باشد. 

از دیگر مزایای قهوه جوش 42706 می توان به شروع خودکار دستگاه با تنظیم از 24 ساعت قبل اشاره کرد.

دستگاه دارای سیستم چکه گیر و خاموش شونده خودکار می باشد. زمانی که قوری قهوه از داخل دستگاه برداشته شود دریچه ریزش قهوه بسته می شود. 

طرز استفاده از این دستگاه بسیار آسان است کافی است فیلتر سایز 4 را در داخل محفظه فیلتر قرار دهید و قهوه را درون فیلتر بریزید درب قهوه ساز را ببندید و سپس قوری قهوه جوش را در جای خود قرار دهید، دکمه on/off دستگاه را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. زمان آماده سازی 10 فنجان قهوه تنها 6 دقیقه می باشد. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله می‌باشد.

 

مشخصات کلی
ابعاد 350 * 173*348
وزن 2.8 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
ظرفیت قهوه ساز 10 فنجان
توان مصرفی 1550 وات
جنس بدنه استیل
گنجایش مخزن آب 1.2 لیتر

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.