قهوه ساز راسل هابز مدل رویال آبی کد 20134

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Royal Blue 20134

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود.

 

قهوه نوشیدنی رایجی است که از دیر باز تاکنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می دهند. داشتن دستگاه قهوه ساز و یا قهوه جوش برای دوستداران قهوه امری مهم و ضروری تلقی می شود. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و اشپزخانه سیتی کالا قهوه ساز راسل هابز را به شما پیشنهاد میدهد.

لذت نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل را با دستگاه قهوه ساز راسل هابز تجربه کنید.

قهوه ساز راسل هابز کد 20134 از سری royal blue رویال آبی با طراحی خاص و منحصر به فرد رنگ آبی درباری راسل هابز برازنده خانه های امروزی و مدرن است و زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان میکند. قهوه ساز راسل هابز دارای گنجایش قوری شیشه ای 1.25 لیتر میباشد و پاسخگوی 10 فنجان قهوه است. این قهوه ساز 50 درصد سریع تر از بقیه قهوه ساز ها به دمای مطلوب میرسد.

عملکرد قهوه جوش بدین صورت است که برای مرطوب کردن قهوه برای بهتر شدن عطر و طعم آن با استفاده از سیستم اسپری کردن آب به درون مخزن قهوه انجام میشود. درب قوری کاملا منطبق بر دهانه خروجی قهوه ساز است.

از دیگر ویژگی های قهوه ساز راسل هابز مدل رویال آبی میتوان به فیلتر متحرک و قابل شستشو، نشانگر سطح آب اشاره کرد.

 

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
گارانتی 2 ساله
گنجایش قوری: 1.25 لیتر
جنس قوری : شیشه ای

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.