قهوه ساز راسل هابز مدل کلاریتری کد 20771

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:Russell Hobbs
مدل کالا: Clarity 20771

بررسی اجمالی

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خ...
+

راسل هابز امروزه با تولیداتی نظیر کتری برقی، توسترها، قهوه ساز، دستگاههای مخلوط کن، آبمیوه گیری، غذاساز، اسموتی ساز، همزن های حرفه ای، آب مرکبات گیری، سرخ کن، پلوپز، آرام پز، بخارپز، مولتی کوکر، فوندو ساز، گریل، ساندویچ ساز، نان پز و اتوهای بخار یک خانواده کامل از لوازم خانگی کوچک را برای ما فراهم آورده است. همه اینها با نو آوری و رنگهای متنوع تولید شده و یک جلوه ویژه برای قلب خانه ما که همان آشپزخانه می باشد، خواهد بود. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی محصولات راسل هابز

قهوه نوشیدنی رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می دهند. داشتن دستگاه قهوه ساز و یا قهوه جوش برای دوستداران قهوه امری مهم و ضروری تلقی می شود. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و اشپزخانه سیتی کالا قهوه جوش راسل هابز را به شما پیشنهاد میدهد.

قهوه ساز دیجیتال راسل هابز کد 20771 از سری کلاریتری clarity با طراحی خیره کننده، زیبایی را به آشپزخانه شما میبخشد. جنس این قهوه جوش از فولاد ضد زنگ و پلاستیک میباشد و دارای گنجایش قوری استیل 1.25 لیتر میباشد و پاسخگوی 10 فنجان قهوه است. این قهوه ساز 75 درصد سریع تر از بقیه قهوه ساز ها به دمای مطلوب میرسد. لذت نوشیدن یک فنجان قهوه اصیل را با دستگاه قهوه ساز راسل هابز تجربه کنید.

عملکرد قهوه جوش بدین صورت است که برای مرطوب کردن قهوه برای بهتر شدن عطر و طعم آن با استفاده از سیستم اسپری کردن آب به درون مخزن قهوه انجام میشود. درب قوری کاملا منطبق بر دهانه خروجی قهوه ساز است. با استفاده از تایمر قابل برنامه ریزی 24 ساعته این امکان را دارید تا قهوه ی خود را برای صبح آماده داشته باشید. از دیگر ویژگی های این قهوه ساز میتوان به حلقه نور آبی رنگ در هنگام دم آوری قهوه و گرم نگه داشتن آن اشاره کرد. فیلتر قابل جابه جایی و شستشوی این قهوه ساز از دیگر مزایای قهوه ساز راسل هابز است.

مشخصات کلی
کشور سازنده چین تحت لیسانس انگلستان
مشخصات فنی
تایمر دارد
گارانتی 2 ساله
گنجایش قوری: 1.25 لیتر
جنس قوری : استیل ضد زنگ

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.