قهوه ساز همیلتون مدل HCM-2811

قهوه ساز همیلتون مدل HCM-2811

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:Hamilton
مدل کالا: HCM-2811

بررسی اجمالی

قهوه ساز همیلتون مدل HCM-2811 قهوه نوشیدنی رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می دهند. داشتن دستگاه قهوه ساز و یا ق...
+

قهوه ساز همیلتون مدل HCM-2811

قهوه نوشیدنی رایجی است که از دیر باز تا کنون طرافداران بسیاری داشته و اغلب افراد برای رفع خستگی، فرار از خواب آلودگی و یا کسب انرژی برای شروع یک روز کاری نوشیدن آن را به چای ترجیح می دهند. داشتن دستگاه قهوه ساز و یا قهوه جوش برای دوستداران قهوه امری مهم و ضروری تلقی می شود.

 ما در فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به شما قهوه ساز همیلتون مدل HCM-2811 را معرفی می کنیم.

به وسیله این قهوه ساز می توانید قهوه ترک تهیه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید. توان مصرفی 900 وات و گنجایش مخزن آب قهوه ساز 1.5 لیتر است و قوری آن دارای 1.25 لیتر ظرفیت است. مخزن آب قهوه ساز دارای نشانگر میزان آب می باشد. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است و قوری از جنس شیشه می باشد. 

این قهوه ساز دارای صفحه نمایش و پنل کنترلی می باشد و شما می توانید با استفاده از پنل کترلی تنظیمات مربوط به تهیه قهوه را انجام دهید. فیلتر قهوه ساز متحرک است و شما می توانید به راحتی آن را جدا کرده و شستشو دهید. قهوه ساز دارای سیستم گرم نگهدارنده می باشد و شما می توانید با استفاده از این عملکرد قهوه خود را تا چندین دقیقه گرم نگهدارید. در صورت استفاده نکردن از دستگاه تا مدت زمان 40 دقیقه قهوه ساز به صورت خودکار خاموش می شود. 

نحوه کار با این دستگاه بسیار ساده است. ابتدا مخزن آب را که در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد را پر کنید و سپس صافی قهوه را قرار داده و قهوه را داخل آن بریزید، دستگاه را روشن کنید و منتظر بمانید که آب به نقطه جوش برسد سپس با پودر قهوه ترکیب شده و وارد قوری می شود.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نماینده فروش محصولات همیلتون می باشد. 

مشخصات کلی
ابعاد 26 * 25 * 30.5 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
کشور سازنده چین
مشخصات فنی
تایمر دارد
ظرفیت ظرفیت مخزن آب 1.5 لیتر / ظرفیت مخزن قوری 1.2 لیتر
سیستم خاموش شدن خودکار دارد

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.