ماشین آشپزخانه گاستروبک مدل 40979

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:GASTROBACK
مدل کالا: 40979

بررسی اجمالی

یکی از لوازمی که امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است ماشین آشپزخانه میباشد که مشابه دستگاه غذا ساز و همزن های ایستاده حرفه ای عمل میکند. این دستگاه تعداد عملکرد کمتری نسبت به غذاساز دارد ولی این امکان را به شما میدهد که با اضافه کردن سری و قطعات مختلف...
+

یکی از لوازمی که امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است ماشین آشپزخانه میباشد که مشابه دستگاه غذا ساز و همزن های ایستاده حرفه ای عمل میکند. این دستگاه تعداد عملکرد کمتری نسبت به غذاساز دارد ولی این امکان را به شما میدهد که با اضافه کردن سری و قطعات مختلف، کارایی بیشتری نیز داشته باشید. به طور مثال سری های مختلف شامل : خمیرزن، خردکن، رنده و خلال کن و همچنین سری چرخ گوشت و ... را میتوانید به طور جداگانه تهیه و بر روی دستگاه نصب نمایید. برای خرید ماشین آشپزخانه حتما به نیاز و عملکرد دستگاه توجه نمایید. فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه سیتی کالا، برای رفاه حال شما عزیزان، متنوع ترین ماشین های آشپزخانه را با توجه به نیاز و بودجه شما ارائه میکند.

ما در فروشگاه سیتی کالا به شما ماشین آشپزخانه گاستروبک مدل 40979 را معرفی می کنیم.

به وسیله ماشین آشپزخانه گاستروبک 40979 با موتور پر قدرت 1000 واتی می توانید انواع خمیر کیک، خامه، تخم مرغ، پاستا، پودینگ و غیره را آماده کنید.

ماشین آشپزخانه 40979 دارای سنسور تشخیص وزن خمیر است و به وسیله آن قدرت همزن را تعیین می کند. سرعت دستگاه به وسیله نمایشگر با چراغ های LED نشان داده می شود. صفحه نمایشگر شامل شمارش زمان و سیستم توقف موقت است. بدنه دستگاه نیز از فلز و کاسه آن با ظرفیت 4.7 لیتر از جنس استیل به همراه دستگیره است. به وسیله ولوم چرخشی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه می توانید سرعت را بسته به نوع مواد غذایی خود تعیین کنید. 

از لوازم جانبی همراه گاستروبک 40979 می توان به 4 سری کوبنده تخت، کوبنده و کشنده و کشنده مخصوص اشاره کرد که از این سری ها می توان برای ورز دادن خمیر، مخلوط کردن انواع خمیر، همزدن تخم مرغ، همزدن خامه، خمیر نانوایی و تهیه پودینگ استفاده کرد. 

از مزیت های اصلی این دستگاه می توان به طراحی بدنه حفره و حفاظ مخصوص جهت جلوگیری از پاشیدن مواد غذایی در حین کار با دستگاه اشاره کرد. 

محصولات گاستروبک ساخت کشور آلمان می باشد. گارانتی و خدمات پس از فروش گاستروبک در ایران توسط شرکت دریا ارائه می شود. مدت زمان گارانتی 1 ساله است.

مشخصات کلی
ابعاد 20 * 41.5 * 35.5 سانتی متر
وزن 8 کیلوگرم
کشور سازنده آلمان
مشخصات فنی
ظرفیت ظرفیت کاسه 4.7 لیتر
نمایشگر دارد
ولتاژ 50 ولت
توان مصرفی 1000 وات
جنس بدنه استیل

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.