ماشین اصلاح صورت ضد آب فیلیپس مدل S5420

0 تومان
موجودی: موجود
تولیدکننده:PHILIPS
مدل کالا: S5420

بررسی اجمالی

ماشین اصلاح صورت ضد آب فیلیپس مدل S5420 ماشین اصلاح صورت ضد آب فیلیپس مدل S5420 با حداکثر توان مصرفی 9 وات بسیار سبک و خوش دست است و با 3 تیغه که با حرکت در 5 جهت به خوبی روی پوست قرار گرفته و موهای ریز را به راحتی شیو میکند. مهمترین ویژگی این دست...
+

ماشین اصلاح صورت ضد آب فیلیپس مدل S5420

ماشین اصلاح صورت ضد آب فیلیپس مدل S5420 با حداکثر توان مصرفی 9 وات بسیار سبک و خوش دست است و با 3 تیغه که با حرکت در 5 جهت به خوبی روی پوست قرار گرفته و موهای ریز را به راحتی شیو میکند. مهمترین ویژگی این دستگاه ضد آب بودن آن است که موجب میشود بتوانید در حمام و زیر دوش نیز از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای ریش تراش فیلیپس مجهز بودن به فناوری Aquatec Seal است و این قابلیت را به وجود می آورد که بتوانید به صورت خشک و یا مرطوب با ژل ریش اصلاح کنید.

تیغه های به کار رفته در ماشین دارای انحنا است که کمترین تماس را با پوست دارد و در نتیجه حساسیت و التهاب کمتری برای پوست به وجود می آورد. مهمترین ویژگی تیغه های این ریش تراش بلند کردن و اصلاح کوتاه ترین موهای صورت و گردن است. همچنین برای مرتب و یا خط انداختن موهای ریش و سبیل در قسمت پشتی ماشین یک عدد خط زن قرار دارد که به صورت فنری جدا شده و بیرون می آید. جهت پاکسازی پوست نیز ریش تراش مجهز به یک سری برس دار لطفی می باشد. به وسیله چراغ نشانگر باتری و تمیز کردن از زمان شارژ مجدد و تمیز کردن تیغه ریش تراش اطلاع پیدا میکنید. 

این مدل دارای سیستم شارژ سریع بوده و با یک شارژ 1 ساعته میتوان به مدت 40 دقیقه معادل 17 بار اصلاح کامل از آن استفاده کرد و باتری آن از نوع لیتیوم یون می باشد. به وسیله سیستم شارژ سریع دستگاه می توانید با یک شارژ 5 دقیقه ای یک اصلاح کامل را انجام دهید. 

محصولات فیلیپس دارای گارانتی 2 ساله شرکت شکوفا الکتریک می باشند. فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات فیلیپس می باشد.

مشخصات کلی
ابعاد طول 16 سانتی متر / عرض 6 سانتی متر / ارتفاع 7 سانتی متر
وزن 450 گرم
مشخصات فنی
جنس تیغه استیل
جنس بدنه پلاستیک

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.