ماشین ظرفشویی 12 نفره الگانس مدل 9005

0 تومان
موجودی: ناموجود
تولیدکننده:الگانس
مدل کالا: 9005

بررسی اجمالی

ماشین ظرفشویی 12 نفره الگانس مدل 9005 شستشوی ظروف با تعداد زیاد در مهمانی ها همیشه دردسر های خاص خود را دارد از شکسته شدن ظرف ها گرفته تا تمیز نشدن آن ها. ماشین های ظرفشویی بهترین راهکار برای خلاصی از این دست مشکلات است. برای خرید یک ماشین ظرفشویی...

گزینه های موجود

+

ماشین ظرفشویی 12 نفره الگانس مدل 9005

شستشوی ظروف با تعداد زیاد در مهمانی ها همیشه دردسر های خاص خود را دارد از شکسته شدن ظرف ها گرفته تا تمیز نشدن آن ها. ماشین های ظرفشویی بهترین راهکار برای خلاصی از این دست مشکلات است. برای خرید یک ماشین ظرفشویی باید به این نکات توجه فرمائید: ظرفیت، میزان مصرف، میزان مصرف انرژی، بازوی آبپاشی، کاهش صدا و قابلیت ها.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا به بررسی ماشین ظرفشویی 12 نفره الگانس مدل 9005 میپردازد…

ماشین ظرفشویی الگانس مدل 9005 یکی از مدل های ماشین ظرفشویی از برند مطرح الگانس است دارای ظرفیت 12 نفره و 144 پارچه با رده انرژی +A، مناسب برای خانواده های پر جمعیت طراحی شده است.
بر روی بدنه
ماشین ظرفشویی الگانس کنترل پنلی با نمایشگر LCD قرار گرفته است که میتوانید تنظیمات مربوط به زمان و برنامه های شستشو را انتخاب نمایید. این دستگاه دارای 7 برنامه شستشو از جمله برنامه میوه شور، شستشوی روزانه 60 دقیقه ای، برنامه نصف ظرفیت، برنامه تعویق شست و شو میباشد. همچنین این دستگاه مجهز به عیب یاب خودکار و قابلیت اضافه کردن ظروف هنگام شست و شو است.


از دیگر ویژگی های ماشین ظرفشویی 12 نفره الگانس مدل 9005 میتوان به قفل کودک، نشانگر کسری نمک و مایع، استرلیزه کردن با شستشو در دمای 80 درجه، قابلیت تغییر زبان، قابلیت تنظیم دما اشاره کرد.
قفسه این مدل ماشین ظرفشویی دارای سبد آسانسوری و امکان تا کردن سبد پایین برای شست و شوی ظروف بزرگ مانند قابلمه را دارا است. توسط 3 آبفشان قرار گرفته شده بر روی این ماشین ظرفشویی حتی نقاط کور هم پوشش داده میشود.
تمامی
محصولات الگانس (ELEGANCE) دارای گارانتی 24 ماه و 10 سال خدمات پس از فروش هستند و فروشگاه اینترنتی سیتی کالا نمایندگی محصولات الگانس میباشد.

مشخصات کلی
ابعاد 60 * 60 * 85 سانتی متر
کشور سازنده ایران
مشخصات فنی
تعداد برنامه 7 برنامه
قفل ایمنی قفل کودک
نمایشگر LCD
تعداد 12 نفره
رده انرژی +A

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
امتیاز بد           خوب
کالا در حال حاضر موجود نمیباشد.ایمیل خود را وارد نمایید، زمانی که کالا در دسترس باشد به شما اطلاع میدهیم.